28-02-2014

Review // Catrice Crushed Crystals 06 Call Me A Princess





















Wellicht weten jullie ondertussen allemaal dat het Catrice schap in de maand februari vernieuwd is. Zo zitten er nu ook zes verschillende Crushed Crystals nagellakjes bij. Deze nagellakjes bevatten veel glitter en hebben de populaire liquid sand finish. De roze kleur uit de collectie trok van het begin af aan al mijn aandacht en ik heb hem voor jullie getest!|


De Crushed Crystals collectie zit in het standaardpotje, net zoals de rest van Catrice haar nagellakken. Ik vind het persoonlijk hele fijne, luxe potjes. Je kunt de kleur er direct doorheen zien en ze staan lekker stevig. Dit is de kleur 06 Call Me A Princess.



Het kwastje is lekker breed, wat ik persoonlijk heel erg fijn vind. Dit zorgt er voor dat ik precies de vorm van mijn nagels kan volgen. Maar ik weet van vriendinnen, die wat smallere nagels hebben dan ik, dat ze het  juist vervelend vinden. Het is dus vrij persoonlijk of je dit fijner vindt of niet.


En dan natuurlijk het resultaat! De lak dekt in twee laagjes perfect en blijft zo'n 3 dagen zitten zonder af te bladeren. Op dag vier begint de lak bij de randjes van je nagel wat te chippen. 
En de kleur vind ik prachtig! Het is een lichtroze kleur met gouden glitters er door heen. De kleur doet mij denken aan de Rose Gold/Orgasm hype, als je in de zon staat geven je nagels hetzelfde effect als de blush.

De Crushed Crystals zijn te koop voor €3,39 per stuk en zijn te vinden in het Catrice schap.

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik ook en ben er helemaal gek op.
    Als ik deze lak combineer met mijn rose gold blush zie je dat het overeenkomt met elkaar, zo leuk!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje!
    Ik vind die brede kwastjes ook heel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen