16-01-2013

Review: Creative Me #1 palette


Laatst kwam ik het Creative Me #1 palette van Coastal Scents tegen op de site van Lindy. Ik was op slag verliefd. De kleuren waren geweldig, de pigmentatie zag er werkelijk super uit en de prijs was al helemaal om blij van te worden. Ik besloot hem dit weekend eindelijk te bestellen en gisteren stond de postbode voor de deur om mij het pakketje af te leveren. Benieuwd naar dit geweldige palette?



Het palette zit verpakt in een kartonnen doosje met daar in noppenfolie voor de bescherming. Gigantische pluspunt want zo weet je dat de kleuren niet kapot kunnen gaan tijdens hun reis naar jouw voordeur.


En uiteindelijk is dit waar het allemaal om draait. Een prachtig matzwart palette komt er uit. Op de voorkant staat alleen de tekst Creative Me #1 zodat je het palette eventueel kunt herkennen en voor de rest is de verpakking compleet zwart. 




Dit is wat je aantreft als je het palette openmaakt. 12 felgekleurde oogschaduws staren je aan. Als je van felgekleurde oogschaduws houdt moet je hier toch spontaan verliefd op worden? Ik in ieder geval wel. 
De oogschaduws zijn ook los uit het palette te halen, mocht je ze op een andere manier willen vervoeren of opbergen.

                                                                      Swatches


Alle swatches zijn droog gemaakt en zonder oogschaduwbasis

Beelden zeggen meer dan woorden nietwaar? De pigmentatie is gigantisch goed. Één veeg me je vinger en je hebt een prachtige intense kleur. De substantie van de oogschaduws zijn prima. De enige kleur die wat kruimelt is de tweede gele kleur, maar daar is prima mee te werken. Hier kun je ontzettend veel felle ooglooks mee maken. Ik heb werkelijk geen  negatief woord te zeggen over dit palette.


Dit palette heb ik bij Enchantra gekocht voor €10,- in de sale. Maar op Ebay is dit palette ook te vinden.

Van welke kleur(en) zouden jullie een ooglook willen zien? 

14 opmerkingen:

  1. leuke kleuren :)
    liefs gea,

    www.glamview.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow! Dat ziet er nog eens goed uit, prachtige kleurtjes! Ik zou wel een look willen zien met de blauw tinten. Lekkere koele kleuren, past goed bij het weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele mooie kleuren :) lekker fel en volgens mij hebben ze wel genoeg pigment! Ik gebreuk het zelf niet zo vaak en zeker geen felle kleuren maar vind het bij andere mensen vaak heel mooi staan!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren, ik kan niet wachten totdat je een look ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, mooie kleuren en de pigmentatie ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh... WAUW! Schitterende kleuren en de pigmentatie is mind-blowing! God, ik kan niet wachten tot jouw looks!

    BeantwoordenVerwijderen